ACE היא מערכת לניהול מוקדים בזמן אמת המבוססת על פלטפורמת Cisco UCCX/UCCS. באמצעותה מופעלים מוקדי השירות והמכירה של ארגונים מהמובילים במשק במגוון תעשיות.
המערכת כוללת סרגל נציג, ממשק ניהול ודוחות, IVR וחייגן, וכן שירות ACE HOME המאפשר להמשיך לנהל את נציגי המוקד גם כשהם עובדים מהבית, באמצעות מחשב נייד או סמארטפון.
שעות פעילות, סקילים, נציגים ותורים:
מסכי התפעול מציגים את נתוני המערכת בזמן אמת עבור בעלי תפקידים שונים (אחראי משמרת, מנהל צוות, מנהל מוקד). התצוגה מאפשרת מעקב קל ומהיר אחר סטטוס המוקד בתצוגה טבלאית/גרפית/ סיכומית:
מערכת IVR מתקדמת המאפשרת ניתוב שיחות חכם ודינמי לפי סקילים וסוגי לקוחות ובהתאמה לשעות פעילות המוקד. קיימת אפשרות להשמעת הודעות דינמיות במגוון צמתים בניתוב ובהתאמה אישית של הארגון. ה-IVR מתממשק למערכות ארגוניות כגון CRM, תקשורת כתובה, זיהוי דיבור ועוד. באמצעות הממשקים ניתן לממש תהליכי זיהוי לקוח, שירותים עצמיים והסטה לערוצים דיגיטליים (אופציונלי):
המערכת מכילה כלי BI מתקדם להפקת דוחות היסטוריים, עדכניים לרגע הרצתם. מחולל הדוחות מאפשר חיתוך וסינון על בסיס:
בתוך הדוח, ניתן למיין ולסנן כל עמודה לפי נתונים רלוונטיים וכן לייצא לאקסל. ניתן להגדיר הרשאות המאפשרות לכל נציג לצפות בנתונים הרלוונטיים רק לצוות ואליו.
המערכת מכילה את הדוחות המובנים הבאים:
דוח תורים – הצגת הנתונים על התפלגות השיחות הנכנסות לתורים/נענות/ננטשות/Callback.
דוח פירוט שיחות – קבלת מידע מורחב על שיחות בתורים, בדגש על סטטוס השיחות (נענו/ננטשו/Callback).
דוח התפלגות זמן נציג – התפלגות מצבי סרגל הנציג במסגרת שעות הלוג-אין שלו, בדגש על יעילות הנציג (זמני שיחות ומשכי אי זמינות).
דוח ביצועי נציג – הצגת תמונת מצב על תפוקת הנציג, בדגש על מספר ומשכי השיחות שלו (יוצאות, נכנסות, קצרות, ארוכות, Callback ועוד).
דוח קמפיינים מרכז – הצגת תמונת המצב בשיחות החייגן, לרבות שיחות Callback.
דוח שיחות יוצאות – הצגת מידע וניתוח השתלשלותן של שיחות יוצאות במוקד.
למידע נוסף על מערכת ACE ראו קובץ להורדה.