פלטפורמת ServiceNow מאיצה לאין שיעור את תהליכי המודרניזציה במערכות הארגון ומקדמת תהליכי עבודה דיגיטליים חוצי-ארגון. היא נחשבת למובילה בארץ ובעולם בניהול IT מקצה לקצה ובאוטומציה של תהליכי ITSM.
בינת גאה להיות השותפה הגדולה ביותר של ServiceNow בשוק המקומי, והיא מביאה עמה ניסיון רב ומומחיות במימוש הפלטפורמה בענן ובחצר הלקוח.
צוות המומחים שלנו יישם יחד אתכם פתרונות דיגיטציה שיסייעו בהגברת הפרודוקטיביות בארגון וביצירת חוויה מודרנית ומהנה ללקוחות ולעובדים כאחד.
טרנספורמציה דיגיטלית של כל תהליכי ה-IT בארגון במתודולוגיית ITIL, עם מגוון אפליקציות המוכנות לשימוש על פי Best Practice. בכלל זה: Service Management, גילוי וניהול קונפיגורציה, ניטור וקורלציית אירועים, ניתוח חיזוי וכלי AIOPs, אופטימיזציית עלויות, תכנון וניהול תקציבים, ניהול סיכונים ועוד.
מערכת ITSM של ServiceNow, המובילה בעולם לניהול IT, כוללת: ניהול קריאות שירות ותקלות, ניהול SLA. פורטל ואפליקציה למשתמשים, ניהול שינויים וניתוח בעיות, בקשות ואוטומציות. כלל היישומים נשענים על מודל נתונים אחיד, המאפשר לנהל באופן יעיל יותר את מערך ה- IT בענן ו- On-prem.
דיגיטציה בארגונים משפרת ומייעלת את ניהול השירות והתמיכה בלקוחות, ולכן מיטיבה גם את חוויית השירות בכללותה. הפתרון מספק תקשורת רב-ערוצית עם לקוחות דרך פורטל ניהול ידע, צ'אט בוט, אמצעים וירטואליים ואוטומציה של תרחישים ללא מעורבות אנושית.
הפתרונות שלנו מאפשרים ניהול אחיד של כלל השירותים הפנימיים בארגון – Workplace Services, שירותי IT, שירותים משפטיים, משאבי אנוש, רכש ועוד, עם אפשרות לפורטל אחיד. כתוצאה מכך הארגון נהנה משיפור ביעילות הפנימית, הפחתת עלויות ועובדים מרוצים יותר.
מגוון כלים ויזואליים וידידותיים, מבוססי פלטפורמת Low Code/No code, יאפשרו לכם להאיץ פיתוח יישומים ו-workflowsייחודיים המותאמים לצורכי הארגון, תוך ביזור מטלות בין היחידות העסקיות השונות.
מערכת SecOps מאפשרת אוטומציה של תגובות במקום אחד לכלל אירועי הסייבר ואבטחת המידע. זאת דרך איסוף דאטה וקורלציות נתונים ממערכות SIEM, סקרי חשיפות וכן התרעות על איומים המתקבלים מאמצעי ההגנה של הארגון וממערכות חיצוניות.
אחד מסודות ההצלחה של ServiceNow הוא היות הפלטפורמה עוגן מאחד לכלל היישומים והממשקים בארגון. בין היכולות הגלומות בה: מודל נתונים אחוד, CMDB, עורך תהליכים דיגיטליים, תמיכה מובנית במובייל, פורטלים וכן ניהול בסיסי ידע, כלי AI ו-ML וממשקים לפלטפורמת המובילות בשוק.
אוטומציה של תהליכי עבודה בתוך הארגון ומחוץ לו בעזרת פלטפורמה אחודה המתממשקת למערכות הליבה הקיימות.
מגוון פתרונות AI ו-ML לשיפור משמעותי ביעילות הארגון על ידי ניתוחי ביג דאטה, חיזוי אירועים ומגמות, תעדוף בעיות על פי חשיבותן העסקית, ניתוב הפניות חכם ואוטומציית משימות חוזרות.
תהליכי דיגיטציה בארגון מאפשרים להעניק חוויית משתמש חדשנית עם סוכן וירטואלי, רב-ערוציות, בסיסי ידע, תמיכה ב-Best Practices מוכנות לשימוש וכדומה. הטמעת מערכת ServiceNow מורידה את מספר התקלות ואת העומס על נותני השירות ומקצרת את משך הטיפול הממוצע בתקלות (MTTR). בכך היא תורמת להעלאה ברמת השירות ובשביעות רצון המשתמשים.
חברות המחקר והייעוץ המובילות, לרבות גרטנר, פוסטר ו-STKI, מדרגות שנה אחר שנה את פלטפורמת ServiceOne במקום הראשון בעולם בניהול IT מקצה לקצה ובאוטומציה של תהליכי ITSM.
עם תהליכי הדיגיטציה בארגונים מבית בינת תחזירו תוך זמן קצר את ההשקעה – דרך העלאת פריון העובדים, חיסכון בעלויות תפעוליות שוטפות והגדלת הכנסות ורווחיות ממוצרים ומערוצים דיגיטליים.
לאיילת מעל 30 שנות ניסיון בהובלת פתרונות תוכנה ללקוחות אנטרפרייז בארץ ובעולם.
בוגרת New York University במגמת מדעי המחשב. איילת הצטרפה לבינת בשנת 2016 ומנהלת את פעילות Digital Workflows & Automation המונה 25 מהנדסים מנוסים ומוסמכים.
היחידה מסייעת לארגונים לעבור טרנספורמציה דיגיטלית באמצעות טכנולוגיות מובילות וביניהם, פלטפורמה ServiceNow ומערכת האוטומציה Automic של חברת ברודקום.