צרו קשר תנו פידבק
מאמרים

סייבר, ענן וחווית משתמש: ההכרזות המשמעותיות מכנס Cisco Live 2024

כבכל חודש יוני בשנה, גם השנה התקיים הכנס השנתי העולמי של חברת סיסקו. הכנס נועד עבור אנשי מקצוע בתחום ה IT על כלל חלקיו – תשתיות רשת, מחשוב, אבטחת מידע, Observability ועוד! גם השנה נשבר שיא חדש בכמות המשתתפים- למעלה מ 20 אלף משתתפים מרחבי העולם אשר הגיעו לשבוע שכולו קרנבל טכנולוגי.

24.07.2024
3 min
תומר קופל, מהנדס מערכת, סיסקו ישראל
סייבר, ענן וחווית משתמש: ההכרזות המשמעותיות מכנס Cisco Live 2024

Cisco Live 2024 סיפק למשתתפים מגוון רחב של פעילויות שונות בהם: מגוון הרצאות המועברות ע״י בכירי החברה, מפגשי ידע וסיעורי מוחות בתחומים ספציפים, שפע של מעבדות מעשיות, תערוכת מוצרים ושירותים, וכמובן שכללה למעלה מ150 שותפים עיסקים של החברה.

השנה הכנס התקיים תחת המוטיב Go Beyond! וחשף את הפוטנציאל הבלתי מוגבל של סיסקו בעולם ה AI  (Artificial Intelligence). בכנס סיסקו הציגה כיצד תוכל לעזור ללקוחותיה ולשותפיה לשבור חומות, להאיץ צמיחה, להשיג את מטרות הארגון ולהניע עסקים, עידן ה AI הביא אתגרים חדשים עבורם הארגון מעולם לא נדרש לתת מענה. לאחרונה יותר ויותר ארגונים רוצים לקחת חלק בעידן ה AI על מנת לתת לקוחותיהם שירותים מתקדמים ויתר (החל מבנקאות מבוססת AI ועד שירותי בריאות מבוססי AI). לקחת חלק בעידן הAI מצריך תשתית טובה יותר, אבטחת מידע טובה יותר ונראות טובה יותר.

כלל ההכרזות והחידושים נחשפו במליאה המרכזית ע״י מנכל סיסקו העולמית, צ'אק רובינס, ג׳ונתן דוידסון, סמנכ״ל תשתיות רשת וג׳יטו פאטל, סמנכ״ל תשתיות אבטחת מידע וקולברויישן. הנה כמה מההכרזות המשמעותיות שהוכרזו בכנס:

Cisco HyperFabric

סיסקו הכריזה בשיתוף פעולה עם חברת Nvidia על ארכיטקטורת תשתית חדשה מקצה לקצה המאפשרת לארגונים לבנות תשתיות המיועדות לעולם ה AI (אך לא רק) באופן פשוט ומהיר דרך ניהול מרכזי מ Cisco Cloud Networking. הפתרון משלב מצד אחד תשתית רשת מוכוונת AI (AI-Native) ועם יכולות חישוב מואצות של NVIDIA ותוכנת בינה מלאכותית, לצד מאגר נתונים עוצמתית. בעזרת הניהול המרכזי בענן, המערכת מנחה את המשתמש לאורך כל התהליך החל מתכנון התשתית, הטמעתה והגדרתה באופן מאושר (Validated Design) וכמובן ניטור מלא של כלל תשתיות הרשת והמחשב באופן אחוד ממקום מרכזי אחד. מדובר בפתרון אשר ממנף את המומחיות של כל יצרן בתחומו באופן אחוד: סיסקו בתחום תשתיות הרשת המבוססות על טכנולוגיית המעבדים Cisco Silicon One שלה, ואנבידיה אשר מובילה את עולם המחשוב המואץ.

Cisco + Splunk

עברו רק מספר חודשים מאז רכישת Splunk. צעד זה מחזק את סיסקו כאחת מחברות אבטחת המידע הגדולות והמשפיעות ביותר בעולם. בכנס, סיסקו הציגה כיצד האיחוד של מוצרי אבטחת המידע של סיסקו עם Splunk משנה את כללי המשחק בתחום זיהוי איומים ותגובה לאירועים. כבר בחודש שעבר בכנס RSA הכרזנו על שילוב של Cisco XDR עם Splunk אשר יעצים את מרכז האבטחה (SOC) של העתיד וישנה את האופן שבו הארגון מתמודד עם איומים. שילוב זה מספק לארגונים בכל גודל ומכל סוג פתרון רחב ומקיף ביותר מבוסס בינה מלאכותית, עם כלי נראות וניצול המידע הטובים ביותר.

Cisco HyperShield

כבר בחודש אפריל סיסקו הכריזה על פלטפורת Cisco HyperShield אשר מביאה גישת אבטחת מידע חדשנית השונה מכל מה שהכרנו עד כה. זוהי פלטפורמת Cloud-Native, מבוססת AI אשר מזהה איומים על הארגון באופן מהפכני. המערכת מספקת אלפי נקודות ניתור ואכיפה שונות ברחבי הארגון – קונטיינרים, מכונות וירטואליות, שרתים, תשתית הרשת ועוד. היכולת החדשנית שסיסקו מביאה למערכת אינה יודעת רק לזהות פגעיויות פוטנציאליות אליהם הארגון חשוף (CVE), אלה יכולות זיהוי של ״הלא נודע״. השימוש במגוון יכולות AI מאפשר לזהות פגיעויות Common Weakness Enumeration (CWE) אשר אינן ידועות. בכנס סיסקו הכריזה על שיתוף פעולה עם Pensando AMD DPU אשר יאפשרו אפילו להפיץ נקודות ניתור ואכיפה על רכיבי ה DPU של Pensando.

ThousandEyes Digital Experience Assurance (DXA)

פתרון Cisco ThousandEyes מבית סיסקו מספק תצוגה מקיפה של חוויית המשתמש הדיגיטלית. הוא מסייע לארגונים לזהות ולתקן במהירות בעיות ביצועים ברשת, בענן ובאפליקציות, עבור משתמשים בכל מקום בעולם. במהלך הכנס סיסקו השיקה יכולת חדשה (DXA), אשר תאפשר לארגונים לעבור מתגובה לבעיות באופן ראקטיבי לתחזוקה שוטפת באופן פרואקטיבי. השירות מבטיח חוויה דיגיטלית מיטבית על ידי ניתוח נתוני טלמטריה וניצול טכנולוגיית בינה מלאכותית.

לסיכום, עידן ה AI מייצר מציאות חדשה המשפיעה על כל מה שהכרנו. העידן מביא איתו יכולות ושירותים חדשים אשר מאפשרים להאיץ צמיחה ולהניע קדימה את הארגון. סיסקו משקיע רבות בעידן ה AI הן ע״י הטמעה של יכולות AI במוצריה, והן ע״י ייצרת תשתית מאפשרת AI עבור לקוחותיה ושותפיה. כחלק ממאמץ זה סיסקו השיקה קרן השקעות גלובלית חדשה בהיקף של מיליארד דולר במטרה להרחיב ולפתח פתרונות מבוססי בינה מלאכותית מאובטחים ואמינים. הקרן תשקיע בחברות סטארט-אפ מובילות בתחום התוכנה והתשתיות על מנת לחבר ולאבטח את עידן זה.

תתחילו להגדיל את העסק שלכם יחד איתנו
מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו נחזור אליכם בהקדם