


ACE הינה מערכת לניהול מוקדמים בזמן אמת, המבוססת על פלטפורמת UCCE/UCCX Cisco , אשר באמצעותה מופעלים מוקדי השירות והמכירה של ארגונים מובילים במשק, בתעשיות מגוונות.
המערכת כוללת סרגל נציג, ממשק ניהול ודו"חות, IVR וחייגן ואת שירות ACE HOME המאפשר להמשיך לנהל את נציגי המוקד גם כשהם עובדים מהבית, באמצעות מחשב נייד או סמארטפון.
כל הסיבות לבחור במערכת ניהול המוקדים של ACE
יתרון מס' 1
סרגל נציג
יתרון מס' 2
ממשק ניהול
שעות פעילות, סקילים, נציגים, תורים:
יתרון מס' 3
דשבורד וטבלאות זמן אמת (Real Time)
מסכי התפעול מציגים את נתוני המערכת בזמן אמת עבור בעלי תפקידים שונים (אחראי משמרת, מנהל צוות, מנהל מוקד). התצוגה מאפשרת מעקב קל ומהיר אחר סטטוס המוקד בתצוגה טבלאית / גרפית / סיכומית:
יתרון מס' 4
נתב טלפוני / IVR
מערכת IVR מתקדמת המאפשרת ניתוב שיחות חכם ודינאמי לפי סקילים, סוגי לקוחות ובהתאמה לשעות פעילות המוקד. קיימת אפשרות להשמעת הודעות דינאמיות במגוון צמתים בניתוב ובהתאמה אישית של הארגון. ה-IVR מתממשק למערכות הארגון השונות כגון: CRM, תקשורת כתובה, זיהוי דיבור ועוד. באמצעות הממשקים ניתן לממש תהליכי זיהוי לקוח, שירותים עצמיים והסטה לערוצים דיגיטליים (אופציונלי):
יתרון מס' 5
דוחות היסטוריים
מערכת הACE מכילה כלי BI מתקדם להפקת דוחות היסטוריים עדכניים לרגע הרצתם. מחולל הדוחות מאפשר חיתוך וסינון על בסיס :
בתוך הדו"ח, ניתן למיין ולסנן כל עמודה לפי נתונים רלוונטים, וכן לייצא לאקסל.
ניתן להגדיר הרשאות המאפשרות לכל נציג לצפות בנתונים הרלוונטים רק לצוות ואליו.