טלפון זה מזמן לא רק טלפון. מרכזיות חכמות, צ'אט בוט מבוסס בינה מלאכותית, זיהוי דיבור ותיעוד אפקטיבי של שיחות – כל אלה חיוניים מתמיד לשדרוג חוויית הלקוח.
בינת, המובילה בישראל בהטעמת פתרונות טלפוניה בענן, מנגישה לארגונים את הטכנולוגיה המתקדמת בעולם של Cisco.
פלטפורמה Cisco WebEx המספקת 3 מודולים עיקריים בעולם ה Collaboration : Meeting | Calling | Messaging ובנוסף לכך על גבי מודול ה Calling ניתן להוסיף יכולות Contact Center.
המערכת מותקנת ברחבי העולם כפלטפורמה עננית עולמית (World Wide), כך שאת יכולות המערכת ניתן להרחיב וליישם גם באתרים בארץ וגם במדינות אחרות בעולם והפעלת שירותים ארגוניים Follow the Sun, חוויה אחידה לכלל המשתמשים
ניתן להוסיף יחידות קצה אוזניות טלפוני IP ומערכות Video Conference. כל אותן יחידות קצה מנוהלות תחת מערכת ניהול אחת.
הפעלת מנגנונים מול מערכות צד שלישי: WhatsApp, SMS ושילוב עם מערכות Social כגון Facebook, Twitter ועוד.
יכולות הפעלת מערכת מוקדים Contact Center לארגון, ניתן להפעיל שירותים רבים כגון שימוש מתקדם ב IVR ו Self-Services, סרגל לנציג, תצוגות זמן אמת ודוחות היסטוריים, שימוש ב Omni-Channel
שימוש באפליקציה אחת המספקת חווית משתמש אחידה לכל המשתמשים.
תוכלו לתקשר עם הלקוחות בדרך הנוחה להם: צ'אט באתר החברה, וואטסאפ, רשתות חברתיות, דוא"ל, מסרונים ועוד.
שנה אחר שנה מדורגת בינת במקום הראשון בפתרונות טלפוניה בענן ומוקדי שירות (על פי סקר STKI). אתם מוזמנים ליהנות משירות אמין ומקצועי של המומחים המובילים בתחום.
Webex של חברת Cisco, הוא המתקדם מסוגו בעולם. שימוש בו ישדרג משמעותית את הפעילות העסקית שלכם.
Webex הוא פתרון מודולרי שמאפשר לכם לבחור את החבילה המתאימה עבורכם, ותמיד תוכלו לבצע שינויים ותוספות במהירות ובפשטות. מספר העובדים גדל? מעוניינים להקים מוקד שירות לקוחות? להוסיף תאים קוליים, שיחות וידאו, Fax2Mail? בזכות הגמישות והמודולריות של Webex זה לא בשמיים, רק בענן.