טלפון זה מזמן לא רק טלפון. מרכזיות חכמות, צ'אט בוט מבוסס בינה מלאכותית, זיהוי דיבור ותיעוד אפקטיבי של שיחות – כל אלה חיוניים מתמיד לשדרוג חוויית הלקוח.
בינת, המובילה בישראל בהטעמת פתרונות טלפוניה בענן, מנגישה לארגונים את הטכנולוגיה המתקדמת בעולם של Cisco.
המומחים שלנו ישמחו להעמיד לרשותכם פתרונות חדשניים ופשוטים לשימוש במתכונת של "הכול כלול", ממכשירי קצה ועד מרכזיות ומניעת תקלות, בעלות חודשית וידועה מראש.
הפתרון המתקדם בעולם למרכזיית IP הכולל: דואר קולי,,Click2Dial Fax2Mail, שיחות ועידה ועוד. בפתרונות הטלפוניה בענן של בינת, שדרוגי המערכת כלולים – כך שאין צורך להשקיע בתשתיות מקומיות.
עם פתרונות הטלפוניה בענן של בינת תוכלו לשוחח עם הקולגות בצ'אט פנים ארגוני התומך בטקסט, קול ווידיאו, בין אם אתם בשלוחה האישית, בטלפון הסלולרי או במחשב הנייד.
הדרך לשיפור בשירות הלקוחות עוברת במוקד טלפוני מנוהל המאפשר מגוון פעולות עצמאיות, לרבות: סרגל נציג מתקדם, ניהול יומן פעילות המוקד, מערכת חייגן חכם והצגת דוחות היסטוריים.
תוכלו לתקשר עם הלקוחות בדרך הנוחה להם: צ'אט באתר החברה, וואטסאפ, רשתות חברתיות, דוא"ל, מסרונים ועוד.
מתן שירות באמצעות צ'אט בוט חכם, מבוסס AI ומצטיין בטיפול בלקוחות מקצה לקצה, הוא דרך מעולה לחסוך זמן ומשאבים.
שנה אחר שנה מדורגת בינת במקום הראשון בפתרונות טלפוניה בענן ומוקדי שירות (על פי סקר STKI). אתם מוזמנים ליהנות משירות אמין ומקצועי של המומחים המובילים בתחום.
CloudPhone מבית בינת מבוסס על הפתרון של חברת Cisco, הטוב ביותר בעולם. שימוש בו ישדרג משמעותית את הפעילות העסקית שלכם.
נגמרו הימים של רכישת מרכזיה וציוד קצה – עם CloudPhone תשלמו עלות חודשית קבועה שתכסה גם את מכשירי הטלפון, הניהול והתפעול והתחזוקה השוטפים.
אין עוד צורך בצוות IT שיתפעל ויעדכן את המרכזייה – מרגע שהצטרפתם ל-CloudPhone, האחריות עוברת אלינו. נוסף על עדכונים וטיפול בתקלות, בינת מנטרת את המערכת שלכם 24/7 ומבצעת פעולות יזומות למניעת תקלות.
CloudPhone הוא פתרון מודולרי שמאפשר לכם לבחור את החבילה המתאימה עבורכם, ותמיד תוכלו לבצע שינויים ותוספות במהירות ובפשטות. מספר העובדים גדל? מעוניינים להקים מוקד שירות לקוחות? להוסיף תאים קוליים, שיחות וידאו, Fax2Mail? בזכות הגמישות והמודולריות של CloudPhone זה לא בשמיים, רק בענן.
לפרטים נוספים הורידו קובץ
להמשך קריאה
החל את עבודתו בבינת בתחום הנדסת המערכת בפרויקטים משולבים ומורכבים בארץ ובחו"ל, תקופה שבה רכש ידע נרחב בתחומים הטכנולוגיים השונים וניהל צוות מהנדסים. משם התקדם לתפקיד ה-CTO של החברה, עם אחריות על הכנסת מוצרים חדשים בארגון והסכמי שיתופי פעולה. לצד זאת, ניהל תהליכים עסקיים למכירות של פתרון ייעודי של בינת ללקוחות בחו"ל בתחומי הרכבות והמטרו. כיום מנהל את היחידה העסקית של ענן בינת, כולל מכירות, תכנון והתרחבות של תשתיות ענן, הטמעת שירותים חדשים ועוד.